Sunday, December 5, 2010

My (almost 2011) Resolution : 365 Project

Hi and welcome to my new blog!

From today on and for the next 365 days, I will document my life not with words (done it for way too long) but with one picture a day. I'll carry a camera with me everywhere and will post the most representative picture of the day.

I intended to start on January 1st, but I realized I might actually give up by then. If I start now, I have no other choice but carrying on. So let's go!

Please comment, follow, like, share if you like the pics (see bottom of each post). It will sustain my motivation :)

To know more about the 365 project, visit this site.

*

Bonjour et bienvenue sur mon nouveau blog !

A partir d'aujourd'hui et pour les 365 prochains jours, je vais illustrer ma vie non pas par des mots (je le fais depuis trop longtemps) mais par une photo par jour. Je trimballerai un appareil photo partout, et je posterai la plus représentative de chaque jour.

J'avais l'intention de commencer le 1er janvier, genre bonne résolution du nouvel an, mais je me suis dit que je risquais d'abandonner l'idée d'ici là. Si je commence maintenant, j'ai plus le choix. C'est parti !

Merci de commenter, "liker", "follow", partager (avec les petites icones en bas de chaque post). ça m'aidera à rester motivée :)

Pour en savoir plus sur le Project 365, visitez ce site.

1 comment:

  1. Hi! Love your blog! I am starting my 365 project on 1/1/11! Feel free to check it out and become a follower!!

    ky-365.blogspot.com

    ReplyDelete