Saturday, January 1, 2011

Day 27 (or day 1?): feeling like Eeyore - tired, slow, bored



Sooooo tired ... The 1st night of 2011 was short.

Even though I started my 365 project a few weeks ago, I'll still carry on til the end of 2011. So it's day 27 but also a sort of Day 1. Not a good sign hahaha, I'm so tired and slow today. Sorry for the poor quality of the picture, it's so dark and my phone is not so good in those conditions.

**

Trop fatiguée. La 1ere nuit de 2011 a été trop courte.

Même si j'ai commencé mon project 365 il y a plusieurs semaines, je vais continuer jusqu'à la fin 2011. Donc c'est aujourd'hui le jour 27 et le jour 1 en quelques sortes. ça commence mal: je suis crevée et très très lente :)
Désolée pour la qualité médiocre de la photo. Il fait super sombre et mon téléphone n'est pas terrible dans ces conditions.

No comments:

Post a Comment