Monday, December 5, 2011

Day 3-6-5: 365 !



I did it ! 365 pictures taken every single day of the year ! I feel so proud. I remember thinking I'd last 30 or 40 days when I started.
You might realize yesterday was Day 363. I didn't cheat, but I realized I messed up with my counting on day 20 (what a shame) ... So it was impossible to correct every post since then. But it's day 365 for real today.

**

J'y suis arrivée ! 365 photos prises chaque jour de l'année ! Je suis super fière. Je me souviens que je pensais durer 30 ou 40 jours quand j'ai commencé.
Vous aurez peut-être remarqué qu'hier était le jour 363. Je n'ai pas triché, mais je me suis rendue compte ce soir que j'ai cafouillé dans mes comptes dès le jour 20 (la honte). Donc c'était impossible de corriger tous mes posts. Mais aujourd'hui, c'est bel et bien le jour 365.

No comments:

Post a Comment